„Good one” įspūdžiai iš „Google” būstinės Kalifornijoje!

2014-09-08

Negalime nepasidžiaugti sulaukę tokio laiško iš „Google“. Kartu su stipriausiomis paieškos sistemų rinkodaros agentūromis iš viso pasaulio laimėję „Google All Stars“ konkursą, Rugpjūčio 19-20 dienomis, lankėmės „Google“ būstinėje Kalifornijoje. 

Dviejų dienų programoje klausėmės „Google“ darbuotojų ir kitų žymių žmonių pranešimų bei mokymų AdWords, Google+, Analytics, Youtube, Mobile, Usability ir kitomis aktualiomis temomis.

Sutikome:

Matt Lawson / Director, Search Ads Marketing @Google
Marvin Chow / Global Marketing Director @Google
Anne-Marie Farrell / Strategy & Analytics Manager, SMB Marketing @Google
Suzie Reider / Managing Director of Brand Strategy North America @Google
Jesse Nichols / Industry Solutions & Partnershios, Analytics @Google

Ir daugelį kitų savo srities specialistų - įkvepiančių ir motyvuojančių.

Didžiausią įspūdį paliko marketingo profesoriaus David Bell pranešimas “Why offline knowledge = online performance”. Profesorius nestandartiškai pažvelgė į verslą internete ir kalbėjo apie tai, kokią įtaką vartotojo elgesys realiame gyvenime turi jo elgsenai internete perkant prekes ar paslaugas.

Būdami „Google All Star“ renginyje susipažinome su kitomis agentūromis iš viso pasaulio, dalinomės patirtimi ir praktiniais patarimais, spardėme kamuolį į vartus norėdami parsivežti „Nexus 7“...

... slampinėjome „Google“ miestelio („GooglePlex“) gatvelėmis bei pastatų koridoriais  ir tiesiog smagiai leidome laiką besimėgaudami Kalifornijos saule.

 Ačiū „Google“ už mūsų darbo įvertinimą ir kvietimą į savo „namus”. Būtinai atvyksime dar kartą!