„Good one“ – tarp 10-ies sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų įmonių

2017-10-16

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“, besispecializuojanti skaitmeninės rinkodaros planavime, SEO, SEM ir analitikos srityse, „Deloitte“ sudaromame reitinge pateko tarp dešimties sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų įmonių, užimdama aštuntą vietą pagrindinėje „Deloitte Technology Fast 50“ reitingo kategorijoje.

Savo srities kategorijoje mūsų agentūra pralenkė visus konkurentus ir užėmė pirmąją poziciją.

„Būdami skaitmeninės rinkodaros agentūra, didelį dėmesį skiriame būtent technologiniam pranašumui, investuodami į įrankius, leidžiančius matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius bei su minimaliu žmogaus įsikišimu priimti sprendimus. Tai suteikia galimybes itin efektyviai transliuoti reklamos kampanijas, ir pasiekti maksimalų rezultatą bei kliento iškeltus tikslus, – pranešime žiniasklaidai sako skaitmeninės rinkodaros agentūros „Good one“ vadovas Tomas Varnas. – Tikime, kad mūsų pagrindinė varomoji jėga, lėmusi spartų augimą rinkoje – nuo pat agentūros veiklos pradžios principu „orientacija į rezultatą“ paremta rinkodara bei didelis dėmesys tarptautinėms rinkoms. Bendradarbiaudami tiek su vietinės, tiek su tarptautinės rinkos žaidėjais, nuolat matome platų spektrą duomenų, sekame skirtingas šalių tendencijas, taip augindami savo know-how globaliu mastu. Labai džiaugiamės, kad šis mūsų profesionalų komandos darbas yra įvertinas pačia aukščiausia pozicija mūsų veiklos srityje Vidurio Europoje.“

Sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų įmonių reitingas sudaromas pagal bendrovių pajamų augimą per paskutinių ketverių metų laikotarpį. „Deloitte“ sudarydami šių metų reitingą, analizavo 2013–2016 m. pajama, skaičiuojant jų augimą vietos valiuta. „Good one“ augimo rodiklis reitinge – 1962 proc. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą ir pasiekė 2,79 mln. Eur, atitinkamai 2015 m. – 1,26 mln. Eur apyvartą. 

Pasak Tomo, mes ir toliau judėsime keliomis kryptimis – teiksime skaitmeninės rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugas vietinėje rinkoje, SEO/SEM paslaugas tarptautiniu mastu, taip pat stiprinsime į rezultatą orientuotos rinkodaros (angl. „performance driven marketing“) paslaugas duomenų analizės ir CRO srityse. Per 2017-uosius metu planuojame išlaikyti panašų augimo tempą.