"Good one" dalyvavo konferencijoje "Visada priekyje - interneto galimybės verslui 2014"

2014-12-02

Lapkričio 27 dieną, Litexpo parodų rūmuose, „Good one“ komanda dalyvavo „Google“ kartu su VšĮ „Versli Lietuva“ organizuotoje konferencijoje „Visada priekyje – interneto galimybės verslui 2014“. Renginys suteikė unikalią progą smulkiam ir vidutiniam verslui sužinoti kaip internetas ir jo teikiamos galimybės gali auginti verslą. Renginio metu vyko 3 paralelinės sesijos pagal verslo tikslus, kuriose ir „Good one“ komanda konsultavo tiek naujokus skaitmeninės reklamos srityje, tiek ir pažengusius verslus, dalinosi savo žiniomis apie skirtingus reklamos internete būdus bei reklamos kampanijų optimizavimą.

Renginio metu vyko 3 paralelinės sesijos – „Sėkmingai pradžiai“, „Aktyviai plėtrai“ ir „Pažengusiems“ – kuriose buvo skaitomi pranešimai, pritaikyti skirtingiems verslininkų poreikiams. Sesijose buvo skaitomi pranešimai apie skaitmeninę reklamą ir jos panaudojimo būdus skirtinguose verslo pradžios bei plėtros etapuose. Pranešimus skaitė kompanijos „Google“ atstovai iš Airijos, su VšĮ „Versli Lietuva“ bendradarbiaujantys verslininkai ir Lietuvos skaitmeninės reklamos specialistai. „Good one“ komanda renginyje buvo pakviesta skaityti 3 pranešimus ir renginio metu konsultuoti verslo atstovus skaitmeninės rinkodaros klausimais.

Tomas Varnas sesijoje „Sėkmingai pradžiai“ skaitė pranešimą apie rinkų paiešką internete su „Google Adwords“. Ši sesija buvo skirta verslams, kurie žengia pirmus žingsnius internete, todėl Tomas kalbėjo apie tai, kaip atrasti savo rinką ir pirkėją, kaip išnaudoti skaitmeninių reklamos kanalų galimybes kaip efektyvų vartotojų pritraukimo įrankį, pradedantiems reklamuotis skaitmeninėje erdvėje.

Sesijoje „Aktyviai plėtrai“, besidomintiems skaitmeninės reklamos inovacijomis, Karolis Sukackas skaitė pranešimą apie tikslius „Gmail“ ir „YouTube“ reklamos nukreipimo būdus. Ši sesija buvo skirta verslams, jau susipažinusiems su interneto rinkodaros galimybėmis ir ieškantiems naujų reklamos internete galimybių bei efektyviausių reklamos kanalų atskirais atvejais. Pranešime Karolis pristatė šių metų „Google“ naujai pristatytų „Gmail Sponsored Promotion“ ir „Youtube“ reklamos tikslius nukreipimo būdus ir pasidalino tiek Lietuviškais, tiek tarptautiniais UAB „Good one“ vykdytų kampanijų pavyzdžiais.

Trečiasis „Good one“ pranešimas „Pažengusių sesijoje“ - verslams, siekiantiems analizuoti ir gilintis į turimus duomenis, ieškoti naujų galimybių optimizuoti veiklai ir efektyviau veikti skaitmeninės rinkodaros srityje. „Pažengusiųjų sesijoje“ Karolis kalbėjo apie pardavimų apskaitą ir ilgalaikį biudžeto valdymą remiantis investicijų grąža (ROI). Konkrečiu pavyzdžiu Karolis pristatė vieną iš technikų, kaip teisingai valdyti Google Adwords reklamos biudžetą ilgalaikėms reklamos kampanijoms internete, ir kokių klaidų būtina išvengti siekiant maksimalios naudos. Sesija buvo skirta verslininkams, kurie siekia analizuoti ir gilintis į turimus duomenis, ieškoti naujų galimybių optimizuoti veiklai ir sėkmingai žengti toliau skaitmeninės rinkodaros srityje.   

Viso renginio metu mūsų komanda dalijosi patirtimi prie „Good one“ stendo, bendravo su kolegomis iš „Google“, taip pat kartu su „Digital Academy“ teikė konsultacijas susitikimų Erdvėje 1:1. Dėkojame „Google“ už puikų renginį ir už pasitikėjimą savo partneriais Lietuvoje. Iki kitų kartų!