Įvyko "Google" ir "Good one" seminaras eksportuotojams

2014-08-20

Rugpjūčio 19 d., „Artis Centrum Hotel” rinkosi eksportuojančių įmonių vadovai, rinkodaros, reklamos specialistai. Šįkart „Good one” pranešėjai patirtimi dalijosi ne vieni – į seminarą apie efektyvius reklamos įrankius eksportuojančioms įmonėms atvyko ir kompanijos „Google” atstovai – Regimantas Urbanas (Baltijos šalių „Google” rinkodaros vadovas) ir Mantas Aleksiejevas (AdWords skaitmeninės rinkodaros specialistas).

R. Urbanas pasveikino susirinkusius džiaugdamasis, jog vis daugiau Lietuvos eksportuotojų domisi reklamos internete galimybėmis, konsultavo įmonių atstovus, dalinosi ilgalaike patirtimi skaitmeninės rinkodaros srityje. Iš „Google” padalinio Dubline atvykęs M. Aleksiejevas skaitė pranešimą apie besikeičiančią vartotojų elgseną internete, naujų įpročių išnaudojimą interneto rinkodaros sprendimams, taip pat su kolega R. Urbanu konsultavo įmonių atstovus.

R. Urbanas

„Internetas – tai jau kasdienybė, 82% Europos Sąjungos šalių gyventojų yra aktyvūs interneto vartotojai, o tai sudaro maždaug 360 mln žmonių, kurie internetu naudojasi keliuose įrenginiuose. Pagal 2013 m. statistiką daugiau nei 10 mlrd įrenginių buvo prijungta prie interneto, o 2050m. - bus virš 50 mlrd“ – Eurostat (2013) ir Cisco (2013) tyrimų duomenimis M. Aleksiejevas pradėjo savo kalbą. Pranešime jis pažymėjo, jog anksčiau reklama buvo išskirtinumas, dabar ji - visur, todėl vartotojai tikisi į jų interesus orientuotos rinkodaros. Pagal Digital Advertising Alliance (2013) duomenis, net 70% vartotojų nori, kad bent dalis reklamų būtų pritaikytos pagal interesus – „visa tai gali skaitmeninė rinkodara“ – teigė skaitmeninės rinkodaros specialistas.

„Klausiate – kokios yra efektyviausios rinkodaros priemonės? Tai iš esmės klaidingas klausimas. Domėkitės savo klientų aktualijomis - kuo, kaip ir kada gyvena Jūsų auditorija? Kaip atrodysite Jų akyse? Kokią vertę galite Jiems, kokiomis priemonėmis galite sukurti ryšį su savo klientais? – tai klausimai, kurių verta klausti. Tik suprasdami klientą surasite sprendimus”, - teigė M. Aleksiejevas.

M. Aleksiejevas

„Good one” vadovas Tomas Varnas ir internetinės reklamos projektų vadovas Karolis Sukackas kalbėjo apie naujų klientų planavimą ir priemones eksportuojančių įmonių pardavimų skatinimui. „Google.com - didžiausias portalas, ši paieškos sistema pasaulyje užima virš 88% rinkos. Jeigu vartotojas savarankiškai užsiima būtent Jūsų produkto paieška savarankiškai ir skiria tam savo laiką, tai natūralu, jog reklama paieškoje yra viena svarbiausių reklamos priemonių“ – kalbėjo „Good one” pranešėjai.

T. Varnas ir K. Sukackas diskutavo apie pagrindines eksportuojančių įmonių problemas, reklamą užsienio rinkose ir tam reikalingus kaštus: „šiandien daugelis eksportuotojų mano, jog reklama užsienio šalyse pareikalaus milžiniškų biudžetų, tačiau pradėti žengti į užsienio rinkas įmanoma ir saugiai - gauti pirmus skambučius bei klientus galima vos už kelis šimtus eurų. Minimalaus biudžeto reikalavimo nėra. Tiesiog didesnis biudžetas atveda daugiau lankytojų. Internetinės reklamos kampanijos suteikia galimybę biudžetą keisti bet kuriuo metu. Gauni pirmuosius skambučius, klientus ir judi pirmyn”.

T. Varnas

Seminaro metu įmonių atstovai buvo supažindinti su eksportuotojams aktualiomis reklamos „Google“ įrankiais galimybėmis (Google Adwords, Remarketing, YouTube, Gmail Sponsored Promotions, Google Display Network), diskutavo apie eksportu užsiimančių įmonių internetinių svetainių pritaikymu klientų rato didinimui, reklamos kampanijų biudžeto planavimą, jų atsiperkamumą. Seminare buvo aiškinama, ko reikia eksportuotojų internetinei svetainei bei kaip ją pritaikyti užsienio rinkomis, pabrėžti rinkų skirtumai, pasakojamos skirtingose rinkose įgyvendintų kampanijų sėkmės istorijos.

Google ir Good one seminaro organizatoriai

„Good one“ komanda džiaugiasi sulaukusi eksportuojančių įmonių atstovų susidomėjimo, aktyvių diskusijų, ir mano, jog seminaras buvo naudingas tiek susirinkusiems įmonių atstovams, tiek mums (kaskart tobulėjame!). Ir pabaigai - svarbu nepamiršti, jog kuriant internetinės reklamos strategiją vienas reikšmingiausių sėkmės faktorių – bendradarbiavimas tarp agentūros ir kliento. Tik glaudžiai bendradarbiaujant yra užtikrinami geriausi rezultatai, sukuriamos tikslios įžvalgos, o vartotojus pasiekia naujausia informacija. Tad bendradarbiaukime!