Seminaras eksportuotojams: "Efektyvūs reklamos įrankiai eksportuojančioms įmonėms"

2014-08-11

Efektyvūs reklamos įrankiai eksportuojančioms įmonėms – tai įmonės „Good one“ kartu su „Google“ organizuojamas seminaras, skirtas eksportuojančioms įmonėms, siekiančioms didinti pardavimus ir plėsti savo klientų ratą.

  „Good one“ - jau 5 metus lyderiauja paieškos sistemų rinkodaros srityje Lietuvoje, sėkmingai didina klientų matomumą paieškos sistemose tiek Lietuvoje, tiek ir užsienio šalyse. „Good one“ komandoje dirba įvairių sričių skaitmeninės rinkodaros specialistai, todėl savo klientams įmonė siūlo efektyviausius skaitmeninės rinkodaros sprendimus.

Remiantis strateginiais rinkos tyrimų duomenimis iki 2017 m. prekyba internetu Europoje augs 80 proc., Lietuvoje - 144 proc. Vien turėti svetainę nepakanka – reikia ją nuolatos populiarinti tam, kad Jūsų prekėmis ar paslaugomis domėtųsi vis daugiau vartotojų.

Seminare aptarsime pagrindines eksportuojančių įmonių problemas, susijusias su pardavimų skatinimu internete, supažindinsime su reklamos internete galimybėmis, kalbėsime apie efektyviausius pardavimo kanalus, konsultuosime įmonių atstovus, dalinsimės savo sėkmės istorijomis.

Kam skirtas seminaras?
Seminaras skirtas eksportuojančių įmonių rinkodaros vadovams, siekiantiems efektyviai išnaudoti internetą kaip pardavimų kanalą.

Data ir laikas: 2014 rugpjūčio 19d. (Antradienis), 10:30
Vieta: Artis Centrum Hotels (viešbutis),   Liejyklos g. 11 (prie Prezidentūros) http://www.artis.centrumhotels.com/lt/kontaktai
Nuoroda į REGISTRACIJĄ

Seminaro vedėjai:
Regimantas Urbanas - Marketing Manager @ Google
Mantas Aleksiejevas - Account Strategist @ Google
Tomas Varnas – „Good one“ įmonės vadovas
Karolis Sukackas – „Good one“ rinkodaros vadovas

PROGRAMA
10:30 – 11:00 Dalyvių registracija
11:00 – 11:15 Pasisveikinimo kalba (Tomas Varnas)
11:15 – 12:00 Naujas pasaulis - naujos taisyklės (Regimantas Urbanas ir Mantas Aleksiejevas)
Pasitelkę naujausius ir dar niekur nerodytus „Google“ ir „TNS“ vartotojų tyrimų duomenis kalbėsime apie pirkimo ir ieškos įpročių kaitą. Šiandien tiek vartotojas, tiek potencialus verslo partneris nuo pat sprendimo priėmimo pradžios turi prieigą prie gausybės informacijos šaltinių. Tai - iššūkis, bet kartu ir galimybė Jūsų verslui. Pranešimo metu sužinosite daugiau apie tai, kaip keičiantis vartotojų įpročiams išnaudoti naujus verslo komunikacijos metodus, ypač eksportuojant produktą į užsienio šalis.
 12:00 – 13.00 Naujų klientų pritraukimo planavimas. (Tomas Varnas ir Karolis Sukackas)
Apžvelgsime, kaip pažinti dominančios rinkos vartotojus internete ir pateikti jiems aktualią informaciją apie Jūsų prekes/paslaugas. Aptarsime, kaip sukurti tvirtą pagrindą sistemingam augimui.
13:00 – 14:00 Pertrauka (kava, užkandžiai, konsultacijos)
14.00 – 14.45 Priemonės eksportuojančių įmonių pardavimų skatinimui (Tomas Varnas ir Karolis Sukackas).
Supažindinsime su efektyviausiomis pardavimų internete priemonėmis Pateiksime pavyzdžius ir pritaikymo galimybes: Google Adwords, Remarketing, YouTube, Gmail Sponsored Promotions, Google Display Network reklama.
Apžvelgsime pagrindines eksportuojančių įmonių problemas, susijusias su pardavimais internete ir išmoksime atsirinkti efektyvius įrankius joms spręsti.

Seminaras nemokamas, tačiau vietų skaičius ribotas. Didink pardavimus internete – registruokis dabar!

REGISTRACIJA