E-komercijai

Pastaraisiais metais lankytojų srautas iš organinės paieškos yra efektyviausias pardavimų kanalas elektroninėms parduotuvėms. Tai patvirtina ne tik mūsų el. komercijos klientų duomenys, bet ir „Custora” (klientų įgyjimo platformos) atlikti tyrimai:

Klientų įgyjimo kanalų pokyčiai e-komercijoje per pastaruosius ketverius metus  
Pilna ataskaita

 „Custora” platformą naudoja tokie pasaulinio lygio e-komercijos žaidėjai, kaip pavyzdžiui „Etsy”. Būtent natūralus paieškos sistemų srautas turi geriausią konversijos rodiklį, stipriai lenkdamas kitus kanalus.

Per penkis „Good one” gyvavimo metus esame optimizavę daugelį visiems žinomų, ir mažesnių, elektroninių parduotuvių Lietuvoje ir užsienio rinkose. Per 2013 metus Lietuvos kapitalo e-komercijos dalyviams sukūrėme pardavimų už daugiau nei 87 milijonus Litų.

Kreipkitės į mus dabar! 

Faktai ir rekomendacijos