Svetainės ir Analytics

Projektavimas ir konversijų optimizavimas

Konversijų optimizavimas

Kiekvienas projektas - portalas, blog'as, forumas, reprezentacinė svetainė ar elektroninė parduotuvė - turi aiškų tikslą. Forumo tikslas - lankytojo registracija, įmonės reprezentacinės svetainės - kontaktinės formos užpildymas, elektroninės parduotuvės - pardavimai. Kad ir koks jūsų projekto tikslas bebūtų - svarbiausias indikatorius - konversijos koeficientas.

Konversijos koeficientas - trupmeninis skaičius tarp 0 ir 1, kuris parodo svetainės lankytojo naudingą jums elgesį. Kuo šis skaičius artimesnis vienetui - tuo geriau. Dažnu atveju konversijos koeficientas išreiškiamas procentine išraiška. Teoriškai konversijos koeficientą lygų vienetui pasiekti įmanoma, tačiau praktiškai- ne. Vienetui koeficientas bus lygus tik tuomet, kai visi svetainėje apsilankę lankytojai  (100 %) įvykdė jūsų numatytą tikslą.

Konversijų optimizavimas - tai procesas, kurio metu mes tobuliname svetainės struktūros išdėstymo, funkcionalumo ir dizaino elementus, mažindami "Bounce rate", t.y. lankytojų, kurie palieka svetainę peržiūrėję tik vieną puslapį, skaičių. Kartu efektyviai vedame lankytoją prie jūsų numatyto tikslo, pavyzdžiui, pirkimo ar paslaugos užsakymo.

Optimizuodami ir didindami konversijos koeficientą, mes padedame jums uždirbti daugiau.

Apačioje pateiktame konversijų optimizavimo pavyzdyje - mūsų kliento elektroninės parduotuvės optimizavimo rezultatas. Optimizacija truko nuo 2010 m. sausio iki liepos mėnesio. Per beveik 7 mėnesių laikotarpį padidinome lankytojų peržiūrimų puslapių skaičių 33%, vidutiniškai svetainėje praleidžiamą laiką - 32% bei sumažinome lankytojų, paliekančių svetainę pirmajame  puslapyje skaičių 45%. Paprastai tariant, lankytojas daugiau laiko praleidžia svetainėje, peržiūri daugiau puslapių ir yra labiau susidomėjęs svetainėje esančiomis prekėmis.


Konversijų optimizavimo proceso etapai: 

Perkalbamumas
Šiame etape analizuojame, ar svetainės puslapiai verčia lankytoją atlikti būtent tuos veiksmus, kurie buvo numatyti.  Navigacija, elementų išdėstymas, informacijos pateikimas tam turi didžiulės įtakos. 

Įėjimo puslapių optimizavimas
Ne visi svetainės lankytojai Jūsų svetainę aplanko eidami iškart į titulinį puslapį. Identifikuojame įėjimo į svetainę puslapius (angl. Landing pages) ir juos optimizuojame. Taip lankytojas arba pasilieka svetainėje ir naršo toliau, arba užbaigia pirkimo/susisiekimo su Jumis procesą.

Lankytojų srautas
Lankytojai kainuoja brangiai. Atliekame lankytojų srautų ir elgesio analizę, kiekvieną lankytoją vesdami link numatyto tikslo, taip palaipsniui eliminuojame netikslingą jų srautą.

Turinio optimizavimas
Turinys yra svarbiausias tinklapio elementas. Neradęs jį dominančios informacijos lankytojas nepasieks Jūsų numatyto tikslo. Šiame etape analizuojame turinį, ieškome neveikiančių nuorodų, kurias būtina eliminuoti bei turinio, kurį pasiekę lankytojai dažniausiai išjungia jūsų svetainę.

Testavimas ir stebėjimas
Kartais net vieno mygtuko pakeitimas nauju konversijos koeficientą gali padidinti drąstiškai. Testavimas mums leidžia nustatyti efektyviausią strategiją ir išgauti geriausius rezultatus.

Priežiūra ir palaikymas
Good one, UAB yra visiškai atvira savo klientams, visą projekto priežiūros laikotarpį teikiame ataskaitas apie projekto kilimą tam, kad matytumėte aiškų mūsų pastangų rezultatą.

Susisiekite su mumis ir mes atliksime nemokamą Jūsų projekto analizę.

Faktai ir rekomendacijos