SEO paslaugos

SEO arba optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimization) - metodas, kuris padeda Jūsų svetainei pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.

Turime išskirtinę SEO paslaugų patirtį dirbant su žinomais prekių ženklais visame pasaulyje. Mums įdomu viskas, kas vyksta internete, todėl mūsų klientų rate galima rasti tiek smulkaus verslo atstovų, interneto startuolių, žymių žmonių, tiek ir stambių verslo subjektų. 

Kiekvienas klientas yra unikalus ir skirtingas. SEO paslaugos apima daugybę skirtingų internetinio marketingo disciplinų, todėl kiekvienam savo klientui parengiame individualią strategiją.

Vartotojų elgsenos tyrimai rodo, kad 9 iš 10 interneto vartotojų informacijos apie juos domintį produktą ar paslaugą ieško naudodamiesi paieškos sistemomis. Tai galioja ir B2B sektoriui, kur verslo subjektai ieško informacijos apie potencialius ar esamus verslo partnerius, todėl svarbu tai, kaip atrodote internete. Dažniausiai Jūsų svetainė - pirmas įspūdis apie Jūsų įmonę.

Strateginiu lygiu dirbame tik su vienus rinkos dalyviu, todėl užtikriname aukščiausią paslaugų kokybę.

Tapkite pranašesni už konkurentus - kreipkitės į mus dabar!  

SEO paslaugų DUK

IŠ KO SUSIDEDA SEO PASLAUGOS VERSLUI?

Google paieškos sistemos algoritme yra virš 200 skirtingų SEO faktorių, kurie apima visą tai, ką jūs veikiate internete žiūrint per paieškos sistemų prizmę. Pagrindinius SEO faktoriai yra:

  • URL ir svetainės struktūra (draugiški paieškos sistemoms URL adresai, svetainės struktūra, domeno istorija);
  • Puslapio "On-page" SEO faktoriai (turinio kokybė ir atitikimas paieškos užklausai, meta duomenys);
  • Išoriniai "Off-page" faktoriai (išorinės nuorodos į Jūsų tinklapį ir tam tikri prekės ženklo signalai paieškos sistemose);
  • Socialiniai SEO faktoriai (Google +1, Facebook share/like, Twitter tweets skaičiai, taip pat ir gilesni signalai, kaip pavyzdžiui jūsų Facebook/Google+/Twitter paskyrų sekėjų asmeninių profilių autoritetas ir kokybė);

Tai yra tik keletas pagrindinių ir populiariausių faktorių, kurie yra iš esmės gerai suprantami visiems seo paslaugų megėjams ir profesionalams. Kiti SEO faktoriai išeinantys iš standartinių SEO paslaugų rėmų yra svetainės naudojimo patogumo (angl. ussability) parametrai, vartotojo svetainėje praleidžiamas laikas, įsitraukimas į turinį, svetainėje esančio turinio išdėstymas žiūrint per skirtingų įrenginių ir jų ekranų rezoliucijų skirtumus, vartotojo paieškos ir interesų istorija, filtrų naudojimas, geolokacija ir daugybė kitų parametrų. MOZ.COM kas metus apklausia daugiau nei 100 optimizavimo paieškos sistemoms profesionalų iš viso pasaulio ir pateikia duomenis apie SEO faktorių įtaką paieškos rezultams - duomenis rasite čia

SEO PASLAUGŲ KAINA

Bene dažniausias klausimas iš klientų, kurie su optimizavimu paieškos sistemomis nėra susidūrę anksčiau ir SEO paslaugų nėra pirkę, yra: kiek kainuoja SEO? Deja, atsakymo, neįsigilinus į kliento veiklos internete specifiką, konkurencinę aplinką, tikslus ir lūkesčius - nėra. Kaip minėjome aukščiau - SEO yra tai, ką Jūs veikiate internete žiūrint per paieškos sistemų prizmę. Faktorių yra šimtai, o norai juos visus išpildyti ne visuomet sutampa su poreikiu ir galimybėmis. Vertėtų paminėti tai, kad ne visuomet juos visus reikia pildyti, kartais užtenka labai nedaug, kad iš penkto rezultatų puslapio pakiltumėte į pirmąjį, o verslo pajamos paaugtų ne dalimis, o kartais.   

Pateiksime jums optimalų pasiūlymą, atitinkantį jūsų tikslus susisiekite su mumis dabar!

KIEK TRUNKA SEO PASLAUGOS?

SEO (optimizavimas paieškos sistemoms)  yra ilgalaikis procesas, kurio metu dirbama tiek su svetainės vidumi, tiek (priklausomai nuo poreikio) su išorine komunikacija. Rekomenduojamas SEO paslaugų laikotarpis priklauso nuo Jūsų verslo tikslų, konkurencinės aplinkos ir rinkų į kurias orientuojatės, taip pat nuo svetainės (domeno) amžiaus, istorijos ir kitų parametrų. Pirmieji pokyčiai paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP), esant žemai konkurencijai, gali matytis praėjus kelioms savaitėms nuo darbų pradžios. Jeigu konkurencija yra itin aukšta, pirmieji pokyčiai dažniausiai matomi praėjus keliems mėnesiams.

6 SEO menesiai

Mūsų rekomenduojamas pirminis SEO paslaugų laikotarpis yra 6-12 mėnesių, toliau viskas priklauso nuo rezultatų, pokyčių paieškos sistemose ir konkurencinėje aplinkoje. Su organiniu paieškos srautų rekomenduojame dirbti nuolatos, kadangi paieškos sistemų algoritmai keičiasi dažnai, konkurencija auga nuolatos, aktualių klientui raktažodžių dažnu atveju būna šimtai, todėl dirbti su organinio srauto kreive reikia lygiai taip pat nuosekliai, kaip su bet kuriuo kitu svetainės lankytojų kanalu. Juolabiau, kad dažnu atveju, būtent srautas iš paieškos sistemų yra pats efektyviausias naujų klientų pritraukimo kanalas.   

AR JUMS REIKALINGOS SEO PASLAUGOS?

Sprendžiant ar verta investuoti į SEO paslaugas, būtina žinoti keletą dalykų:

  • SEO būtinas bet kokio tipo interneto projektui, kurio planuojamas gyvavimo ciklas yra ilgesnis nei 1.5 metų. Trumpalaikėms svetainės, kurios skirtos vienam renginiui, akcijai, konkursui ar laikinam produktui (pvz. butų, naujai statomame daugiabučiame name, pardavimui) yra nebūtinas. 1.5 metų - vidutinis laikotarpis, per kurį investicijos į SEO paslaugas atsiperka.
  • Svarbu žinoti, kad net jeigu Jūsų produktas ar paslaugos nėra parduodamos internetu, vartotojai informacijos apie jas bet kokiu atveju ieško internetu. Turbūt daugeliui teko girdėti apie ROPO metodą (angl. research online purchase offline). Šioje vietoje naudingas įrankis yra Google CONSUMER BAROMETER tyrimas, kuris nuo 2013 metų pateikia duomenis apie Lietuvos vartotojų įpročius. Paspaudę ant nurodytos nuorodos ir paspaudę ant apačioje, kairėje esančios 2013 metų nuorodos, bei pasirinkę LT mygtuką matysite duomenis iš Lietuvos. Pagrindinis "consumer barometer" tikslas yra parodyti paieškos sistemų vaidmenį pirkimo procese. Taigi, net jeigu Jūs savo produkto neparduodate internetu, didžioji dalis potencialių Jūsų klientų apie jį skaitys internete, lygins kokybinius parametrus, ieškos atsiliepimų, palyginimų ir kitos informacijos.

consumer barometer Lietuva

  • Paieškų apimtys ir forma yra svarbu. Google Keyword planner - tai įrankis, kurio pagalba galite matyti, kiek Google paieškos sistemoje yra paklausimų, susijusių su Jūsų produktu ar paslaugomis Jums aktualioje rinkoje. Iš klientų užduodamų klausimų darome išvadą, jog ne visuomet yra teisingai galvojama apie tai, kaip potencialūs klientai juos randa naudodamiesi paieškos sistemomis. Paieškos apimčių dydis kartu su konkurencija mokamuose paieškos rezultatuose leidžia nustatyti tikslingiausią biudžetą SEO paslaugoms. 
  • Esant didelėms paieškų apimtis, sėkmingos SEO paslaugos gali stipriai prisidėti prie verslo sėkmės. Pavydžiui, mūsų kliento, vakarų Europoje prekiaujančio terasinėmis lentomis atveju, terasinių lentų ir su terasomis susijusių komponentų per mėnesį, vienoje šalyje (sezono metu) ieško daugiau kaip milijonas žmonių. Nesunku suprasti, ką reiškia būti matomam milijonui žmonių, kurie ieško būtent Tavo produkto ar paslaugos. Tuo tarpu "nupirkti" tą milijoną kitomis priemonėmis kainuotų itin brangiai.

Pirminė konsultacija SEO paslaugų klausimais - nemokamai!  Kreipkis į mus dabar.

Perkate SEO paslaugas? Būtina žinoti.

Pateikiame keleta dažnai daromų klaidų, kurių galima ir reikia išvengti, siekiant  užsitikrinti ilgalaikes pozicijas paieškos sistemose.

  • Garantuojamos pozicijos. Niekas, išskyrus Google, negali garantuoti konkrečių pozicijų Google paieškos sistemoje. Tai yra ištrauka iš oficialių "Google Guidelines" taisyklių. Jeigu jums SEO paslaugas teikianti įmonė ar asmuo tai garantuoja - bėkite kuo toliau. Kone kasdiena susiduriame su paklausimais, kuomet po tokių "garantijų", svetainė gauna algoritminę ar rankinę baudą (angl. algoritmic/manual penalty) ir tenka ropštis iš duobės, iš kurios išlipti kainuoja gerokai daugiau, nei prieš tai sutaupyti keli šimtai eurų kokybiškoms SEO paslaugoms.
  • Pasibaigus SEO paslaugoms, neribotą laikotarpį mokamas "palaikymo" mokestis. Išsiaiškinkite tiksliai - už ką mokamas "palaikymo" mokestis, kadangi dažnu ateveju, jis mokamas tiesiog šiaip, o po poros metų SEO darbų už 100 eurų per mėnesį kaina pabrangsta tris kart.
  • Perkamos nuorodos, abejotinos kokybės svetainėse. Reikalaukite, iš rangovų pateikti tikslius svetainių, kuriose yra patalpintos jūsų nuorodos sąrašus, ir vietų, kuriose jūsų nuoroda yra patalpinta. Atkreipkite dėmesį į svetainių kokybinius parametrus, jeigu svetainės kokybė jums kelia abejonių, reikalaukite nuorodas iš tokių šaltinių šalinti. Trumpalaikėje perspektyvoje tokios nuorodos duoda naudos, tačiau ilgalaikėje - stipriai kenkia paieškos rezultatams ir anksčiau ar vėliau sulauksite algoritminės baudos. Nuorodos turi sietis su jūsų svetainės turiniu ar industrija kurioje dirbate. 
  • Jūsų svetainėje slepiamas turinys. Nebandykite apgauti Google, nežinome nei vieno sėkmingo atvejo iš šimtų projektų, su kuriais esame susidurę. Google svetainę privalo matyti taip, kaip mato svetainės lankytojas. Tekstai, nuorodos, ir kitas turinys turi būti aiškiai matomi ir suprantami.

Užsisakykite kokybiškas SEO paslaugas, kurių naudą jausite ne vienerius metus , po jų suteikimo. Susisiekite su mumis šiandien.

Faktai ir rekomendacijos