SEO paslaugos

SEO arba optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimization) – metodas, kuris padeda Jūsų svetainei pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.

Turime išskirtinę SEO paslaugų patirtį dirbant su žinomais prekių ženklais visame pasaulyje. Mums įdomu viskas, kas vyksta internete, todėl mūsų klientų rate galima rasti tiek smulkaus verslo atstovų, interneto startuolių, žymių žmonių, tiek ir stambių verslo subjektų.

Kiekvienas klientas yra unikalus ir skirtingas. SEO paslaugos apima daugybę skirtingų internetinio marketingo disciplinų, todėl kiekvienam savo klientui parengiame individualią strategiją.

Vartotojų elgsenos tyrimai rodo, kad 9 iš 10 interneto vartotojų informacijos apie juos domintį produktą ar paslaugą ieško naudodamiesi paieškos sistemomis. Tai galioja ir B2B sektoriui, kur verslo subjektai ieško informacijos apie potencialius ar esamus verslo partnerius, todėl svarbu tai, kaip atrodote internete. Dažnai Jūsų svetainė yra pirmas įspūdis apie Jūsų įmonę.

SEO paslaugos verslo lyderiams

Paieškos sistemos yra vienas paprasčiausių, pigiausių ir greičiausių būdų pasiekti potencialius klientus ar partnerius užsienio rinkose. Turime itin sėkmingų darbo su eksportuotojais pavyzdžių. Vienas mūsų klientų, praėjus metams nuo SEO darbų pradžios, „Verslo žiniose” buvo pripažintas metų eksportuotoju.

Jeigu eksportuojate ar planuojate eksportuoti savo produktus ar paslaugas užsienio rinkose – kreipkitės į mus. Pasiūlysime efektyvų, kompleksinį internetinio marketingo sprendimą, atitinkantį Jūsų  poreikius ir galimybes. Dirbame ne tik su paieškos sistemomis, bet ir su kitais marketingo kanalais, priklausomai nuo rinkos, kurioje realizuojami Jūsų produktai ar paslaugos.

Visus atvedamų lankytojų srautus stebime ir analizuojame. Sekame pardavimus, užklausas, skambučius ir visuomet orientuojamės į rezultatus. Padėdami parduoti daugiau – augame kartu su savo klientu.

 

Kreipkitės į mus dabar ir mes pasiūlysime Jums optimaliausią sprendimą.

Šiandien optimizavimas ir marketingas paieškos sistemose ypatingai reikšmingas smulkioms ir vidutinėms įmonėms, siekiant įgyti konkurencinį pranašumą prieš didžiuosius rinkos dalyvius. „Google”paieškos sistema – didžiausias interneto portalas, pasiekiantis virš 90% visų Lietuvos interneto vartotojų. Kol didžiosios įmonės dar tik atranda paieškos sistemas, mažesnės užima stiprias pozicijas pirmuose paieškos sistemų rezultatų puslapiuose ir išnaudoja teikiamą naudą.

Paieškos sistemos Jums naudingos kaip klientų pritraukimo kanalas. Visai nesvarbu ar turite parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje, ar kaimo turizmo sodybą Lietuvos provincijoje – jeigu nesate matomi paieškos sistemose, potencialūs Jūsų klientai keliauja pas konkurentus. Per 5 metus įgyvendinome daugybę projektų, dauguma jų pranoko visus lūkesčius ir išsikeltus tikslus.

 

Kreipkitės į mus dabar ir gaukite nemokamą konsultaciją.

Lankytojų srautas iš organinės paieškos yra vienas efektyviausių (dažniausiai pats efektyviausias) pardavimų kanalas elektroninėje komercijoje. Per daugiau nei dešimt metų esame prisidėję prie daugybės Lietuvos elektroninės komercijos rinkos lyderių sėkmės ir esame pasirengę šia patirtimi pasidalinti su jumis.

Dirbkite su mumis jau šiandien.

Klientams, kuriems standartiniai SEO planai nėra būtini, siūlome vienkartines audito ir analizės paslaugas. Audito metu nustatome projekto privalumus ir trūkumus, parengiame detalias rekomendacijas projekto tobulinimui. SEO analizė ir auditas yra ypač naudingi, jeigu:

  • Kuriama nauja svetainė (naudinga siekiant sukurti tvirtą pagrindą būsimoms pozicijoms);
  • Atnaujinama esama svetainė (būtina siekiant išlaikyti esamas pozicijas ir lankytojų srautus iš natūralios paieškos);
  • Svetainė turėjo puikias pozicijas, bet jas prarado (būtina siekiant nustatyti to priežastis ir sugrąžinti prarastas pozicijas bei lankytojų srautus);
  • Svetainė turi kokybišką turinį ir gerus išorinio SEO rodiklius, tačiau nėra tinkamai indeksuojama paieškos sistemų.

Susisiekite su mumis dabar ir gaukite pirminę konsultaciją.

Prieš pradedant sudarinėti SEO strategiją būtina atlikti detalų raktažodžių ir rinkos tyrimą. Ar žinote kaip Jūsų potencialūs klientai Jūsų produktų ar paslaugų ieško paieškos sistemose? Kokias paieškos užklausas naudoja ir koks tikslus šių užklausų skaičius Jums aktualių šalių rinkose? Kaip kinta užklausų skaičius priklausomai nuo sezoniškumo? Šiuo klausimus galime atsakyti itin tiksliai, atlikus raktažodžių ir rinkos tyrimus.

Kartais iš klientų sulaukiame prašymo optimizuoti svetainę pagal kliento iš anksto numatytus raktažodžius, tačiau po analizės paaiškėja, jog šiuos raktinius žodžius paieškos sistemoje naudoja tik pats klientas. Nors kliento prekė paklausi, tačiau nurodyto raktinio žodžio per mėnesį ieško mažiau nei 10 žmonių.

Antras galimas pavyzdys – raktinis žodis, turintis kelias reikšmes, pvz. raktažodis  „lęšiai” (neaišku, ar ieškomi kontaktiniai lęšiai, ar lęšiai sriubos gaminimui?).

Trečias atvejis – didmeninė prekyba. Klientas užsiima didmenine prekyba (pvz. vyriškais marškiniais) ir nori užimti pirmąsias pozicijas su raktažodžiu „vyriški marškiniai”. Didžioji dalis žmonių tokį raktažodį paieškos sistemoje veda į paieškos lauką norėdami pirkti vyriškus marškinius asmeniniam naudojimui, o ne dideliais kiekiais. „Google” paieškos sistema stebi, kiek laiko lankytojas praleido vienoje svetainėje, ir esant itin aukštam atmetimo rodikliui (angl. Bounce rate) neįmanoma išsilaikyti rezultatų puslapiuose „aukštai”.

Raktažodžių ir rinkos tyrimai – kiekvienos mūsų SEO strategijos dalis, tačiau kartais tinka ir kaip atskira paslauga, kuomet reikia išsiaiškinti produkto/paslaugos poreikį vienoje ar kitoje rinkoje.

Susisiekite su mumis dabar ir gaukite pirminę konsultaciją.

SEO paslaugų DUK

Google paieškos sistemos algoritme yra virš 200 skirtingų SEO faktorių, kurie apima visą tai, ką jūs veikiate internete žiūrint per paieškos sistemų prizmę. Pagrindinius SEO faktoriai yra:

  1. URL ir svetainės struktūra (draugiški paieškos sistemoms URL adresai, svetainės struktūra, domeno istorija);
  2. Puslapio „On-page” SEO faktoriai (turinio kokybė ir atitikimas paieškos užklausai, meta duomenys);
  3. Išoriniai „Off-page” faktoriai (išorinės nuorodos į Jūsų tinklapį ir tam tikri prekės ženklo signalai paieškos sistemose);
  4. Socialiniai SEO faktoriai (Google +1, Facebook share/like, Twitter tweets skaičiai, taip pat ir gilesni signalai, kaip pavyzdžiui jūsų Facebook/Google+/Twitter paskyrų sekėjų asmeninių profilių autoritetas ir kokybė);

Tai yra tik keletas pagrindinių ir populiariausių faktorių, kurie yra iš esmės gerai suprantami visiems SEO paslaugų mėgėjams ir profesionalams. Kiti SEO faktoriai išeinantys iš standartinių SEO paslaugų rėmų yra svetainės naudojimo patogumo (angl. usability) parametrai, vartotojo svetainėje praleidžiamas laikas, įsitraukimas į turinį, svetainėje esančio turinio išdėstymas žiūrint per skirtingų įrenginių ir jų ekranų rezoliucijų skirtumus, vartotojo paieškos ir interesų istorija, filtrų naudojimas, geo-lokacija ir daugybė kitų parametrų. MOZ.COM kas metus apklausia daugiau nei 100 optimizavimo paieškos sistemoms profesionalų iš viso pasaulio ir pateikia duomenis apie SEO faktorių įtaką paieškos rezultatams – duomenis rasite čia.

Bene dažniausias klausimas iš klientų, kurie su optimizavimu paieškos sistemomis nėra susidūrę anksčiau ir SEO paslaugų nėra pirkę, yra: kiek kainuoja SEO? Deja, atsakymo, neįsigilinus į kliento veiklos internete specifiką, konkurencinę aplinką, tikslus ir lūkesčius – nėra. Kaip minėjome aukščiau – SEO yra tai, ką Jūs veikiate internete žiūrint per paieškos sistemų prizmę. Faktorių yra šimtai, o norai juos visus išpildyti ne visuomet sutampa su poreikiu ir galimybėmis. Vertėtų paminėti tai, kad ne visuomet juos visus reikia pildyti, kartais užtenka labai nedaug, kad iš penkto rezultatų puslapio pakiltumėte į pirmąjį, o verslo pajamos paaugtų ne dalimis, o kartais.

Pateiksime jums optimalų pasiūlymą, atitinkantį jūsų tikslus – susisiekite su mumis

SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) yra ilgalaikis procesas, kurio metu dirbama tiek su svetainės vidumi, tiek (priklausomai nuo poreikio) su išorine komunikacija. Rekomenduojamas SEO paslaugų laikotarpis priklauso nuo Jūsų verslo tikslų, konkurencinės aplinkos ir rinkų į kurias orientuojatės, taip pat nuo svetainės (domeno) amžiaus, istorijos ir kitų parametrų. Pirmieji pokyčiai paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP), esant žemai konkurencijai, gali matytis praėjus kelioms savaitėms nuo darbų pradžios. Jeigu konkurencija yra itin aukšta, pirmieji pokyčiai dažniausiai matomi praėjus keliems mėnesiams.

google analytics kreivė

Metinis organic srauto augimas tarptautiniame e-komercijos projekte, su SEO dirbant visą svetainės gyvavimo laikotarpį

Mūsų rekomenduojamas pirminis SEO paslaugų laikotarpis yra 6-12 mėnesių, toliau viskas priklauso nuo rezultatų, pokyčių paieškos sistemose ir konkurencinėje aplinkoje. Su organiniu paieškos srautų rekomenduojame dirbti nuolatos, kadangi paieškos sistemų algoritmai keičiasi dažnai, konkurencija auga nuolatos, aktualių klientui raktažodžių dažnu atveju būna šimtai, todėl dirbti su organinio srauto kreive reikia lygiai taip pat nuosekliai, kaip su bet kuriuo kitu svetainės lankytojų kanalu. Juo labiau, kad dažnu atveju, būtent srautas iš paieškos sistemų yra pats efektyviausias naujų klientų pritraukimo kanalas.

Užsisakykite kokybiškas SEO paslaugas, kurių naudą jausite ne vienerius metus , po jų suteikimo – susisiekite su mumis šiandien.

Sprendžiant ar verta investuoti į SEO paslaugas, būtina žinoti keletą dalykų:

  • SEO būtinas bet kokio tipo interneto projektui, kurio planuojamas gyvavimo ciklas yra ilgesnis nei 1.5 metų. Trumpalaikėms svetainės, kurios skirtos vienam renginiui, akcijai, konkursui ar laikinam produktui (pvz. butų, naujai statomame daugiabučiame name, pardavimui) yra nebūtinas. 1.5 metų – vidutinis laikotarpis, per kurį investicijos į SEO paslaugas atsiperka.
  • Svarbu žinoti, kad net jeigu Jūsų produktas ar paslaugos nėra parduodamos internetu, vartotojai informacijos apie jas bet kokiu atveju ieško internetu. Turbūt daugeliui teko girdėti apie ROPO metodą (angl. research online purchase offline). Šioje vietoje naudingas įrankis yra Google CONSUMER BAROMETER tyrimas, kuris nuo 2013 metų pateikia duomenis apie Lietuvos vartotojų įpročius. Paspaudę ant nurodytos nuorodos ir paspaudę ant apačioje, kairėje esančios 2013 metų nuorodos, bei pasirinkę LT mygtuką matysite duomenis iš Lietuvos. Pagrindinis „consumer barometer” tikslas yra parodyti paieškos sistemų vaidmenį pirkimo procese. Taigi, net jeigu Jūs savo produkto neparduodate internetu, didžioji dalis potencialių Jūsų klientų apie jį skaitys internete, lygins kokybinius parametrus, ieškos atsiliepimų, palyginimų ir kitos informacijos.

tyrimas prieš perkant Lietuvoje

  • Paieškų apimtys ir forma yra svarbu. Google Keyword planner – tai įrankis, kurio pagalba galite matyti, kiek Google paieškos sistemoje yra paklausimų, susijusių su Jūsų produktu ar paslaugomis Jums aktualioje rinkoje. Iš klientų užduodamų klausimų darome išvadą, jog ne visuomet yra teisingai galvojama apie tai, kaip potencialūs klientai juos randa naudodamiesi paieškos sistemomis. Paieškos apimčių dydis kartu su konkurencija mokamuose paieškos rezultatuose leidžia nustatyti tikslingiausią biudžetą SEO paslaugoms.
  • Esant didelėms paieškų apimtis, sėkmingos SEO paslaugos gali stipriai prisidėti prie verslo sėkmės. Pavyzdžiui, mūsų kliento, vakarų Europoje prekiaujančio terasinėmis lentomis atveju, terasinių lentų ir su terasomis susijusių komponentų per mėnesį, vienoje šalyje (sezono metu) ieško daugiau kaip milijonas žmonių. Nesunku suprasti, ką reiškia būti matomam milijonui žmonių, kurie ieško būtent Tavo produkto ar paslaugos. Tuo tarpu „nupirkti” tą milijoną kitomis priemonėmis kainuotų itin brangiai.

Pirminė konsultacija SEO paslaugų klausimais – nemokamai!  Kreipkis į mus dabar.

Perkate SEO paslaugas? Būtina žinoti.

Esame didžiausią SEO profesionalų komandą turintį įmonė Baltijos šalyse, nuolat susiduriame su klientais, kurie pasirinkę nekompetetingą rangovą ilgam laikui susigadina savo natūralios paieškos srautus, pozicijas ir pardavimus. Pateikiame keleta svarbių momentų į kuriuos rekomenduojame atkreipti prieš perkant SEO paslaugas.
!
Jus garantuojamos pozicijos
Niekas, išskyrus Google, negali garantuoti konkrečių pozicijų Google paieškos sistemoje. Jeigu jums SEO paslaugas teikianti įmonė ar asmuo tai garantuoja - bėkite kuo toliau. Kone kasdien susiduriame su paklausimais, kuomet po tokių "garantijų", svetainė gauna algoritminę ar rankinę baudą (angl. algoritmic/manual penalty) ir tenka ropštis iš duobės, iš kurios išlipti kainuoja gerokai daugiau nei "sutaupyti" keli šimtai eurų kokybiškoms SEO paslaugoms.
!
Jums siūlomas "Palaikymo" mokestis
SEO darbai yra baigtiniai, aiškūs ir iš anksto apibrėžti. Jei jums yra siūloma mokėti už "SEO priežiūrą/palaikymą", išsiaiškinkite tiksliai kokie darbai bus daromi ir kas bus "laikoma", dažnu atveju "palaikymo mokestis" mokamas tiesiog už nieką. Taip pat rekomenduotina prieš darant išorinį SEO, išsiaiškinti kokiam laikotarpiui kuriamas išorinių nuorodų tinklas, bei kiek kainuos jų pratęsimas laikotarpiui pasibaigus.
!
Jums siūlomas abejotinos kokybės "išorinis" SEO.
Reikalaukite, iš rangovų pateikti tikslius svetainių, kuriose yra patalpintos jūsų nuorodos sąrašus, taip pat vietų, kuriose jūsų nuoroda yra patalpinta. Atkreipkite dėmesį į svetainių kokybinius parametrus, jeigu svetainių kokybė jums kelia abejonių, greičiausiai jomis su abejos ir Google algoritmas. Trumpalaikėje perspektyvoje tokios nuorodos gali duoti naudos, tačiau ilgalaikėje - stipriai kenkia paieškos rezultatams ir anksčiau ar vėliau sulauksite algoritminės baudos, pozicijos nukris, o išsikapstyti bus gerokai sunkiau.