SEO arba optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimization) – metodas, kuris padeda Jūsų svetainei pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.
Turime išskirtinę SEO paslaugų patirtį dirbant su žinomais prekių ženklais visame pasaulyje. Mums įdomu viskas, kas vyksta internete, todėl mūsų klientų rate galima rasti tiek smulkaus verslo atstovų, interneto startuolių, žymių žmonių, tiek ir stambių verslo subjektų.
Kiekvienas klientas yra unikalus ir skirtingas. SEO paslaugos apima daugybę skirtingų internetinio marketingo disciplinų, todėl kiekvienam savo klientui parengiame individualią strategiją.
Vartotojų elgsenos tyrimai rodo, kad 9 iš 10 interneto vartotojų informacijos apie juos domintį produktą ar paslaugą ieško naudodamiesi paieškos sistemomis. Tai galioja ir B2B sektoriui, kur verslo subjektai ieško informacijos apie potencialius ar esamus verslo partnerius, todėl svarbu tai, kaip atrodote internete. Dažnai Jūsų svetainė yra pirmas įspūdis apie Jūsų įmonę.
Paieškos sistemos yra vienas paprasčiausių, pigiausių ir greičiausių būdų pasiekti potencialius klientus ar partnerius užsienio rinkose. Turime itin sėkmingų darbo su eksportuotojais pavyzdžių. Vienas mūsų klientų, praėjus metams nuo SEO darbų pradžios, „Verslo žiniose” buvo pripažintas metų eksportuotoju.
Jeigu eksportuojate ar planuojate eksportuoti savo produktus ar paslaugas užsienio rinkose – kreipkitės į mus. Pasiūlysime efektyvų, kompleksinį internetinio marketingo sprendimą, atitinkantį Jūsų poreikius ir galimybes. Dirbame ne tik su paieškos sistemomis, bet ir su kitais marketingo kanalais, priklausomai nuo rinkos, kurioje realizuojami Jūsų produktai ar paslaugos.
Visus atvedamų lankytojų srautus stebime ir analizuojame. Sekame pardavimus, užklausas, skambučius ir visuomet orientuojamės į rezultatus. Padėdami parduoti daugiau – augame kartu su savo klientu.
Kreipkitės į mus dabar ir mes pasiūlysime Jums optimaliausią sprendimą.
Šiandien optimizavimas ir marketingas paieškos sistemose ypatingai reikšmingas smulkioms ir vidutinėms įmonėms, siekiant įgyti konkurencinį pranašumą prieš didžiuosius rinkos dalyvius. „Google”paieškos sistema – didžiausias interneto portalas, pasiekiantis virš 90% visų Lietuvos interneto vartotojų. Kol didžiosios įmonės dar tik atranda paieškos sistemas, mažesnės užima stiprias pozicijas pirmuose paieškos sistemų rezultatų puslapiuose ir išnaudoja teikiamą naudą.
Paieškos sistemos Jums naudingos kaip klientų pritraukimo kanalas. Visai nesvarbu ar turite parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje, ar kaimo turizmo sodybą Lietuvos provincijoje – jeigu nesate matomi paieškos sistemose, potencialūs Jūsų klientai keliauja pas konkurentus. Per 5 metus įgyvendinome daugybę projektų, dauguma jų pranoko visus lūkesčius ir išsikeltus tikslus.
Kreipkitės į mus dabar ir gaukite nemokamą konsultaciją.
Lankytojų srautas iš organinės paieškos yra vienas efektyviausių (dažniausiai pats efektyviausias) pardavimų kanalas elektroninėje komercijoje. Per daugiau nei dešimt metų esame prisidėję prie daugybės Lietuvos elektroninės komercijos rinkos lyderių sėkmės ir esame pasirengę šia patirtimi pasidalinti su jumis.
Klientams, kuriems standartiniai SEO planai nėra būtini, siūlome vienkartines audito ir analizės paslaugas. Audito metu nustatome projekto privalumus ir trūkumus, parengiame detalias rekomendacijas projekto tobulinimui. SEO analizė ir auditas yra ypač naudingi, jeigu:
Susisiekite su mumis dabar ir gaukite pirminę konsultaciją.
Prieš pradedant sudarinėti SEO strategiją būtina atlikti detalų raktažodžių ir rinkos tyrimą. Ar žinote kaip Jūsų potencialūs klientai Jūsų produktų ar paslaugų ieško paieškos sistemose? Kokias paieškos užklausas naudoja ir koks tikslus šių užklausų skaičius Jums aktualių šalių rinkose? Kaip kinta užklausų skaičius priklausomai nuo sezoniškumo? Šiuo klausimus galime atsakyti itin tiksliai, atlikus raktažodžių ir rinkos tyrimus.
Kartais iš klientų sulaukiame prašymo optimizuoti svetainę pagal kliento iš anksto numatytus raktažodžius, tačiau po analizės paaiškėja, jog šiuos raktinius žodžius paieškos sistemoje naudoja tik pats klientas. Nors kliento prekė paklausi, tačiau nurodyto raktinio žodžio per mėnesį ieško mažiau nei 10 žmonių.
Antras galimas pavyzdys – raktinis žodis, turintis kelias reikšmes, pvz. raktažodis „lęšiai” (neaišku, ar ieškomi kontaktiniai lęšiai, ar lęšiai sriubos gaminimui?).
Trečias atvejis – didmeninė prekyba. Klientas užsiima didmenine prekyba (pvz. vyriškais marškiniais) ir nori užimti pirmąsias pozicijas su raktažodžiu „vyriški marškiniai”. Didžioji dalis žmonių tokį raktažodį paieškos sistemoje veda į paieškos lauką norėdami pirkti vyriškus marškinius asmeniniam naudojimui, o ne dideliais kiekiais. „Google” paieškos sistema stebi, kiek laiko lankytojas praleido vienoje svetainėje, ir esant itin aukštam atmetimo rodikliui (angl. Bounce rate) neįmanoma išsilaikyti rezultatų puslapiuose „aukštai”.
Raktažodžių ir rinkos tyrimai – kiekvienos mūsų SEO strategijos dalis, tačiau kartais tinka ir kaip atskira paslauga, kuomet reikia išsiaiškinti produkto/paslaugos poreikį vienoje ar kitoje rinkoje.
Susisiekite su mumis dabar ir gaukite pirminę konsultaciją.
Google paieškos sistemos algoritme yra virš 200 skirtingų SEO faktorių, kurie apima visą tai, ką jūs veikiate internete žiūrint per paieškos sistemų prizmę. Pagrindinius SEO faktoriai yra:
Tai yra tik keletas pagrindinių ir populiariausių faktorių, kurie yra iš esmės gerai suprantami visiems SEO paslaugų mėgėjams ir profesionalams. Kiti SEO faktoriai išeinantys iš standartinių SEO paslaugų rėmų yra svetainės naudojimo patogumo (angl. usability) parametrai, vartotojo svetainėje praleidžiamas laikas, įsitraukimas į turinį, svetainėje esančio turinio išdėstymas žiūrint per skirtingų įrenginių ir jų ekranų rezoliucijų skirtumus, vartotojo paieškos ir interesų istorija, filtrų naudojimas, geo-lokacija ir daugybė kitų parametrų. MOZ.COM kas metus apklausia daugiau nei 100 optimizavimo paieškos sistemoms profesionalų iš viso pasaulio ir pateikia duomenis apie SEO faktorių įtaką paieškos rezultatams – duomenis rasite čia.
Bene dažniausias klausimas iš klientų, kurie su optimizavimu paieškos sistemomis nėra susidūrę anksčiau ir SEO paslaugų nėra pirkę, yra: kiek kainuoja SEO? Deja, atsakymo, neįsigilinus į kliento veiklos internete specifiką, konkurencinę aplinką, tikslus ir lūkesčius – nėra. Kaip minėjome aukščiau – SEO yra tai, ką Jūs veikiate internete žiūrint per paieškos sistemų prizmę. Faktorių yra šimtai, o norai juos visus išpildyti ne visuomet sutampa su poreikiu ir galimybėmis. Vertėtų paminėti tai, kad ne visuomet juos visus reikia pildyti, kartais užtenka labai nedaug, kad iš penkto rezultatų puslapio pakiltumėte į pirmąjį, o verslo pajamos paaugtų ne dalimis, o kartais.
Pateiksime jums optimalų pasiūlymą, atitinkantį jūsų tikslus – susisiekite su mumis
SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) yra ilgalaikis procesas, kurio metu dirbama tiek su svetainės vidumi, tiek (priklausomai nuo poreikio) su išorine komunikacija. Rekomenduojamas SEO paslaugų laikotarpis priklauso nuo Jūsų verslo tikslų, konkurencinės aplinkos ir rinkų į kurias orientuojatės, taip pat nuo svetainės (domeno) amžiaus, istorijos ir kitų parametrų. Pirmieji pokyčiai paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP), esant žemai konkurencijai, gali matytis praėjus kelioms savaitėms nuo darbų pradžios. Jeigu konkurencija yra itin aukšta, pirmieji pokyčiai dažniausiai matomi praėjus keliems mėnesiams.
Metinis organic srauto augimas tarptautiniame e-komercijos projekte, su SEO dirbant visą svetainės gyvavimo laikotarpį
Mūsų rekomenduojamas pirminis SEO paslaugų laikotarpis yra 6-12 mėnesių, toliau viskas priklauso nuo rezultatų, pokyčių paieškos sistemose ir konkurencinėje aplinkoje. Su organiniu paieškos srautų rekomenduojame dirbti nuolatos, kadangi paieškos sistemų algoritmai keičiasi dažnai, konkurencija auga nuolatos, aktualių klientui raktažodžių dažnu atveju būna šimtai, todėl dirbti su organinio srauto kreive reikia lygiai taip pat nuosekliai, kaip su bet kuriuo kitu svetainės lankytojų kanalu. Juo labiau, kad dažnu atveju, būtent srautas iš paieškos sistemų yra pats efektyviausias naujų klientų pritraukimo kanalas.
Užsisakykite kokybiškas SEO paslaugas, kurių naudą jausite ne vienerius metus , po jų suteikimo – susisiekite su mumis šiandien.
Sprendžiant ar verta investuoti į SEO paslaugas, būtina žinoti keletą dalykų:
Pirminė konsultacija SEO paslaugų klausimais – nemokamai! Kreipkis į mus dabar.