Prieš pradedant sudarinėti SEO strategiją būtina atlikti detalų raktažodžių ir rinkos tyrimą. Ar žinote kaip Jūsų potencialūs klientai Jūsų produktų ar paslaugų ieško paieškos sistemose? Kokias paieškos užklausas naudoja ir koks tikslus šių užklausų skaičius Jums aktualių šalių rinkose? Kaip kinta užklausų skaičius priklausomai nuo sezoniškumo? Šiuo klausimus galime atsakyti itin tiksliai, atlikus raktažodžių ir rinkos tyrimus.
Kartais iš klientų sulaukiame prašymo optimizuoti svetainę pagal kliento iš anksto numatytus raktažodžius, tačiau po analizės paaiškėja, jog šiuos raktinius žodžius paieškos sistemoje naudoja tik pats klientas. Nors kliento prekė paklausi, tačiau nurodyto raktinio žodžio per mėnesį ieško mažiau nei 10 žmonių.
Antras galimas pavyzdys – raktinis žodis, turintis kelias reikšmes, pvz. raktažodis „lęšiai” (neaišku, ar ieškomi kontaktiniai lęšiai, ar lęšiai sriubos gaminimui?).
Trečias atvejis – didmeninė prekyba. Klientas užsiima didmenine prekyba (pvz. vyriškais marškiniais) ir nori užimti pirmąsias pozicijas su raktažodžiu „vyriški marškiniai”. Didžioji dalis žmonių tokį raktažodį paieškos sistemoje veda į paieškos lauką norėdami pirkti vyriškus marškinius asmeniniam naudojimui, o ne dideliais kiekiais. „Google” paieškos sistema stebi, kiek laiko lankytojas praleido vienoje svetainėje, ir esant itin aukštam atmetimo rodikliui (angl. Bounce rate) neįmanoma išsilaikyti rezultatų puslapiuose „aukštai”.
Raktažodžių ir rinkos tyrimai – kiekvienos mūsų SEO strategijos dalis, tačiau kartais tinka ir kaip atskira paslauga, kuomet reikia išsiaiškinti produkto/paslaugos poreikį vienoje ar kitoje rinkoje.
Susisiekite su mumis dabar ir gaukite pirminę konsultaciją.